KALORİLİ DÜŞÜNCELER, ZAYIFLAYAN BİR ÜYENİN YORUMU

Zayıflama konusunda sağlıklı, hızlı ve  kalıcılığı sağlama oranları en yüksek veriler… ( 13 yaşından 63 yaşına kadar üye profili) Önceden bir yiyeceğin kalorisine bakmak ilk işimdi. Ne kadar az kalorili o kadar çok sağlıklı demekti benim için. Evet, insanların sonradan ürettikleri çoğu şeyin kalorisi fazla, fakat asıl sorun bu değil. Daha doğrusu asıl sorun o kalorili yiyecekleri yememekle bitmiyor. Bu düşünce sistemini de değiştirmek gerekiyor. Yani aynı zamanda da kalorili düşünmemek gerekiyor.

Mesela yediğimiz bir lokma çikolatanın kalorisi 50 ise ve biz bunu zevk alarak tadımlık yemişsek pek bir sorunumuz olduğu söylenemez, elbette yemesek daha iyi ama tadımlık da olsa nefsimizi köreltmek adına bu gerekli diyelim. Ya da söyle bir seçenek daha var; yediğimiz o bir lokma çikolatayı içimize dert edip ‘tüh keşke yemeseydim, neden yedim, şimdi tüm planlarım alt üst oldu’ mantığıyla içimize işlersek, daha doğrusu beynimizde büyütürsek, o da bize karşılığını verir ve o 50 kalori olur sana 100, daha da abartırsan 200 ve böyle etkisi devam eder. Sonra da anlayamadığımız bir şekilde tüm bu suçluluk duygularımız biz de ‘su içsem yarıyor’ etkisi yaratır J

Eskiden örnek vermek istiyorum; mesela yemeğe oturunca bir tabak soslu makarna yedim yanında salatayla, doyduğum halde ikinci bir tabağı daha yemek istiyorum ve yiyorum. Yemek sonrasında aman bende bir ağırlık, bir üzüntü ve bir suçluluk duygusu sorma gitsin. Neden o makarnayı yedim, hadi yedim neden sos döktüm üstüne, hadi sos döktüm neden ikinci tabağı aldım gibi kafamda yanıtlanmayı bekleyen bin bir düşünce ve içinde kaybolmuş bir ben. Sırf böyle düşündüğüm için zaten o 2 tabak makarna bende 4 tabağa çıkmış oluyordu bile. Şimdi arada dayanamadan yediğim elbette oluyor ki ben kendimi terbiyeyi öğrenmiş değilim henüz; ama 1 tabak makarna yediysem 1 tabak olarak kalıyor aldığım Kalorili düşünceyle katlanarak gelmiyor bacaklarıma ve kalçalarıma.

Demek ki ne yapmak gerekiyor; bu kalorili düşünce sisteminden kurtulmak için öncelikle zihnimizin arınmasını sağlamak gerekiyor. Bize şimdiye kadar dayatılan bu suçluluk duygusundan kurtularak, şimdiye kadar yediğimiz çok zararlı şeylerden yavaştan vazgeçerek ama diyet yaparmış mantığıyla değil; istersem yerim ama tercih etmiyorum mantığıyla hareket ederek kalorili düşüncelerden de onların ortaya çıkmasına sebep olan suçluluk duygusundan da kurtulmuş oluruz.

Bu konuda HK Performans’a çok şey borçluyum.

Doğum sonrası zayıflamak isteyenlerin başvurduğu en etkili ve en güvenilir zayıflama sistemi. İncelemek için TIKLAYINIZ.

/doğum sonrası zayıflama,doğum sonrası hızlı zayıflama,doğum sonrası kalıcı zayıflama,doğum sonrası sağlıklı zayıflama,doğum sonrası zayıflama diyeti,doğum sonrası zayıflama diyetleri,doğum sonrası zayıflama hareketi,doğum sonrası zayıflama hareketleri,doğum sonrası zayıflama ilaçları,doğum sonrası hangi diyet,doğum sonrası hangi diyetle zayıflanır, doğum sonrası hızlı kilo verme,doğum sonrası zayıflayanlar,doğum sonrası zayıflama yorumları,doğum sonrası zayıflama başarıları,doğum sonrası zayıflama yöntemleri,doğum sonrası zayıflama sistemi,doğum sonrası zayıflama hareketleri,doğum sonrası online zayıflama/

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s